SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

عشق درجه دو من...

اینبار از عشق شماره ی دوی زندگیم،ینی تام عکس گذاشتم....



در کل میتونم بگم که تام خیلی نقاط مشترک نسبت به بیل داره و خیلی از نظر ظاهری و اخلاقی شبیه هم هستن....


اونایی که کامل نیستن رو باکیلیک روشون،میتونین تو اندازه ی واقعی ببینین


تام شخصیت اروم و نرم تر نسبت به بیل داره و یکم خجالتیه...



تام هم مث بیل شیطون و تودل برو هستشولی به خواطر اینکه خجالتیه،جلوی دوربین و کسایی که نمیشناستشون،حالت چهره ای خاصی نمیگیره....عموما داره میخنده....

ولی با این حال خیلی وقتا میتونین شیطنت و انرژی رو تو چشماش ببینین....

اون گیتاریست گروهه....و بیشتر نتهای گیتار رو از ناپدریش یاد گرفته....


بر خلاف بیل که تا حالا س*ک*س نکرده،تام به این کار تو گروهشون مشهوره و خودشم قبول داره....البته تام نسبت به بقیه اعضای گروه،زیادتر کرده وگرنه خیلی هم نسبت به بقیه ی ادمای مشهور، مث پیتبول،کمتر مرتکب س*ک*س شده.... 

و به همین دلیل زیاد از دوربینهای عکس برداری خوشش نمیاد...

اون هم مث بیله و همون طوری که هس تو جامعه ظاهر میشه و به هر کی که ازش امضاء بخواد،امضاء میده.....


ببخشید که عکسا کم بودن،بیشتر از اینا نداشتم....


از تامی خوشتون اومد....من که اونو خیلییییی دوس دارممممممممم


نظرات 4 + ارسال نظر
میرحسین پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.my-house.mihanblog.com

ابروهاش رو عشقه

ساناز پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.wrestlingstars.persianblog.ir

من فک کنم تامو یه درجه بیشتر از بیل دوسش دارم

من بیلی رو یه کوچولو بیشتر می دوستم

rezaalibi پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

az vbil behtare

manzoret ro nofahmidam?????

اندرتیکر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://ut-home.loxblog.com/

من روز به روز عشقم به توکیو هتل بیشتر میش...ولی من بیلو بیشتر از تام دوس دارم و به نظرم بیل خوشگل تره...خجالتی بودنشو تو عکساش میشه حدس زد :|

اره...ولی تام از بیل پرحرفترهمنم بیلی رو بیشتر دوس دارم...اگه دقت کنی خیلی شبیهن...فقط مدل لباسا و موهاشون فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد