SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

توکیو هتل

سلام این اولین اپمه و میخام از توکیوهتل،گروهی که خیلیییییییی دوسشون دارم،عکس بذارم.


بقیشو برید ادامه ببینید....

وایییی باروتون نمیشه اگه بگم من فقط با شنیدن یه اهنگ ازشون،عاشقشون شدم.

حالا از بیل و تام کالیتز :

البته بگم،چون خودم از سال2005 تا 2011 شون بیشتر خوشم میومد،از اون زمان گذاشتم اگه از 2012 شون میخوایید،بگید تا بزارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.sanazi-tokio.persianblog.ir

آخییییییییییییییییییییییییییییی

همین شونه که منو عاشقشون کرده....دلم پر میزنه...ولی مامانم ازشون خوشش نمیاد،میگه :فقط گوستاو ظاهرش ادم واره

bella پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://vampire-city.mihanblog.com/

چطور بود؟میگم مغز ما مکمل همه هااااااااا

محشر بود... مغز ما...ههههه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد