SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

چیزای باحال

چند تا ترول و اینجور چیزا برا خنده گذاشتم:

عجب شاگرد زرنگی!!!!!

بقیشون تو ادامه


خوب تموم شدن....اگه قدیمی بودن،شما به بزرگی خودتون ببخشید.

نظر یادتون نره هاااااا

نظرات 19 + ارسال نظر
پرشیا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.pershia-jcr.loxblog.com

سلام مرسی که نظر مثبتی داشتی خوشحالم کردی ترول ها هم فوق العاده بودن مخصوصا وطنم.

خایش می هونم
شما هم منو خوشحال کردی که اومدی

Mohade$e چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://y2j-glamazon.loxblog.ir

وای اولی خیلیییییییییی باحال بود

یکی در میون از اینا میزارم

شادی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

خوب بالاخر بعد از این همه سگ دو زدن رسیدیم به هم ها ها ها ها ها ها ها

وایییییی......دوست صمیمی خوش اومدی

شادی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

کجایی پس خسته شدم بیا دیگه

اومدممممممممممممممم

شادی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

دلم خیلی خیلی برات تنگ شده تو چی ها ها ها ها ها ها ها ها ها

دلم راس یه دنیا برات تنگیده بود.حلا چرا دعوات میادمگه داری با کلفتت حرف میزنی

شادی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

سادا با درسات چه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی چه روزایی بیایم همدیگر ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگذرونم...........نیدونم....من هر روز تو نتم....البته این دو سه روز شاید تنتونم بیام
ولی روزای معمولی بیشتر بعد از ظهرا هستم.....تو بیا ،نگران نباش منم خودمو میرسون....اصلا هر وقت خواستیم برحرفیم،یه زنگ اول میزنیم،بعد جفتمون وصل میشیم.

شادی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

سارا ناهار چی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به تو چه فوضول اخه اینم سواله که تو میپرسی
شوخی کردم به دل نگیر....الویه...ولی دیگه از این سوالا نپرس...اخه نظرا برا همه نمایش داده میشن

شادی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

من باید برم کلاس خداحافظ

منم باید برم خونه داییمبه امید اینکه بازم یه سری بزنی

تینا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.emos.persianblog.ir

سلام عسیسم خوبی؟ممنون که خبرم کردی و همینطور که ممنون از این که به وبم اومدی راستی عسیسم این ادرس اون یکی وبمه ممنون میشم اگه بهش سر بزنی:www.sabghat2.loxblog.com
راستی اگه میشه چن تا اهنگ از گروه توکیو هتل بزاری برا دانلود ممنون میشم فعلا باااای راستی هر وقت اپ کردی خبرم کن فلا بوووس بوسسس

باشه...حتما...بعدا که گذاشتم خبرت میکنم..ولی الان نمیتونم.
مرسی که شما سر زدی.

ساناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.sanazi-tokio.persianblog.ir

ههه دومی آخری از همه با حال تر بود ههه

مرسییییی که سر زدی.

تینا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.emos.persianblog.ir

لینک شدی عسیسم راستی ممنون بابت این که داستانمو خوندی و خوش حالم که خوشت اومده راستی مگه تو فک کردی من چن سالمه؟

مرسییی
چند سالته؟؟؟البته اگه مشکلی نداره جواب بده.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

خوب فردا چه امتحانی داری

زبان انگلیسیکاری ندارهالبته هر چند دبیرمون در حد تافل امتحان میگیرهتازه از ماهم میخاد در حد شرکت کننده های تافل نمره بیاریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

ما ۱۲ امتحانزبان داریم ای خدا اخه اینم مثل اسماعلیی کلا همشون به غیر از امام جمعه( ریاضی) و منتظر وقائم (علوم ) عین همن

اخیییییچی میکشی
در عوضش همه معلمای ما با حالندلت بشوژه ایسالا
بلاگ اسکای قاط زده....نیمیتونم جواب نظر قبلیتو بدم...واسه همینم اینجا میدم:
اره یادمهچه کارا که نمیکردیمهعیییی یادش بخیر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو خوابت برد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حوسلم سر رفت بیا دیگه
.



اولن که حوصله رو با س نمینویسن...بی سواد
دومن میگم این قاط زده...البته الان دیگه درست شدخوب میگفتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

سارا خسته شدم میای یا برم



من اینجام
ودر حال زل زدن به صفحه مانیتورم
تو یه حرفی بزن تا منم یه چیزی بگم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

اولا که مناشتبا دستم اومد رو دکمه پایینی دوما وسوما شام چی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فک کنم شام خونه مامان بزرگم دعوتیمولی من نمیرماگه هم رفتم،از اونجا به نت وصل میشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

سارا پیر شدم یه چیزی بنویس

خیلیی خوب
سر امتحان تاریخ،یه ردیف در میون سومی و دومی هستیم.مث این شکله:



بعدش همه دوستارو از هم جدا کردن تا هیشکی نتونه تقلب کنه(هههه کورخوندن)ما هم باسومی قرار گذاشتیم که ضربدری تقلب کنیم...اونا از دوستای ماتقلب میگرفتن به ما میرسوندن ماهم از دوستای اونا...خلاصه تا اخر سولای جاخالی و تستی همین طوری پیش رفتیم تا اینکه به سولای تشریحی رسیدیم....ماهم تقلبارو تو در غلط گیرو لوله خود کار چاپوندیم و به هم رسوندیم.....شما چه جوری تقلب میکردین؟؟؟

کسی که به فکرت است یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

سارا من دوست توهستم می خواستم ازت بژرسم تو درس هم میخونی؟
بااین همه نظری که دادی جه شکلی به کارات میرسی ؟


وب خیلی قشنگی داشتی

میرسم دیگهلطفا دفعه ی بعد،خودتو معرفی کن

کسی که به فکرت است دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام سارا
خسته نباشی
منو نشناختی؟
راستی ایمیلم عوض شده .حرفاتو میل نکن
قالب هاتو دیدم خیلی قشنگ بود یادم باشه اگر خواستم وب بسازم از این ها استفاده کنم
قربانت

من که یه دونه قالب بیشتر ندارم!!!!منظورت لینک پایین صفحه هس؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد