SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

SARA

از هر ادم معروفی عکس و اینجور چیزا میخواید، بگید.حتما میزام.و ممنون میشم به عکسایی هم که تو ستون قالبه هم یه نیم نگاهی بندازید

عجیب ترین دهان دنیا!!!!!!!!!

این اپم در مورد جونوری که عجیب ترین دهان دنیا رو داره


این جونور با اینکه گیاه خواره ،عجیب ترین دهن دنیا رو داره....دهنی با بیش از 300 دندون!!!!!!!!!

حالا اگه گفتین چه جور جونوری؟؟؟؟؟؟

ادم فضایی نیستش هااا!!!!!

یه راهنمایی میکنم،.....تو جزایر گینه نو زندگی میکنه

هر کی زودتر بگه بهش جایزه میدم

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.sanazi-tokio.persianblog.ir

سلام وب جدید مباررررررررررررررررررک
من چه بدونم این چیه

اخییییی.......ترسیدی مگه نه؟؟؟
حالا نترس چیز بدی نیس بعدا میگم چیه.

Mohade$e پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://y2j-glamazon.loxblog.ir

این دیگه چیه؟ دارم بالا میارم

من برا اولین با که دیدمش،گفتم:
اگه یه روز بخوام بین این و یه خون اشام یکی رو انتخاب کنم،حتما نظرم خون اشامس.
اصلا خون اشام و عشق است.کاش منم خون اشام بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد